Zdjecie
dr hab. prof. US Ewa Frąckiewicz e-mail

Instytut Zarządzania
Katedra Marketingu
WEFiZ

Seminaria dyplomowe

Tematy prac realizowanych pod moim kierunkiem są związane z obszarem marketingu, zarządzania i nowych technologii informacyjno-komunikacyjnych.

Przykładowe tematy prac licencjackich i magisterskich obronionych w ostatnich latach:
  • Zarządzanie relacjami na rynku B2B w oparciu o informatyczne systemy zarządzania, Mateusz Jankiewicz
  • Pomiar wyników marketingowych serwisu informacyjnego Infotel z wykorzystaniem Google Analitics, Aleksandra Wardziak
  • Product placement jako nowoczesny sposób promocji marki w segmencie młodych osób, Magdalena Janiak
  • Utwór muzyczny jako produkt na wspólczesnym rynku, Marta Zywar
  • Kształtowanie produktu turystycznego na przykładzie Gminy Międzyzdroje, Barbara Jabłonka
  • Wpływ działań CSR na postrzeganie przedsiębiorstwa przez pokolenie Y, Edyta Kogut
  • Budowa planu marketingowego z wykorzystaniem Excela na przykładzie wybranej firmy z sektora MSP, Mateusz Kozak
  • Zastosowanie reklamy kntrowersyjnej jako specyficznego sposobu budowania wizerunku firmy, Jarosław Zinkiewicz
  • Wykorzystanie Internetu w działalności marketingowej na przykładzie firmy empik.com, Klaudia Olejnik
Poniżej znajdują się ogólne zasady dotyczące pisania pracy dyplomowej oraz jej zawartości:
pdfDokument do pobrania